A Magyarországon piacvezető beszerzési szakértő vállalat az Új Széchenyi Terv keretében közel 20 millió forint uniós támogatást nyert el külpiaci jelenlétének erősítésére. A pályázat összköltsége közel 40 millió forint volt.
A 2003-ban alakult Társaság olyan beszerzésekre specializálódott cég, amely elektronikus beszerzési, illetve döntés előkészítő és támogató rendszereket használ, illetve erre a technológiára és szakértelmére alapozva beszerzési hatékonyságot növelő szolgáltatásokat és informatikai megoldásokat nyújt. Szolgáltatási spektrumuk lehetőséget ad nagy- és középvállalatok számára, hogy beszerzéseiket a legkedvezőbb piaci feltételek mellett bonyolítsák le, illetve üzletviteli folyamataikat optimalizálják.
A hazai és a nemzetközi tendenciák azt mutatják, hogy a piaci szereplők egyre nagyobb hányada fog alaptevékenységére koncentrálni és a technológiai megoldások egyre több helyen fogják támogatni az üzleti folyamatokat. Erre alapozva a Társaság elsődleges célkitűzése, hogy magyarországi piacvezető szerepének megtartása mellett markáns piaci szereplővé váljon a kelet-és közép-európai régióban.
E cél elérése érdekében a projekt keretében elkészült a cég átfogó vállalati és marketing stratégiája, mely hasznos információkkal segítette a Társaság külpiacra jutását. Továbbá kijelölésre került egy marketing munkatárs, aki a vonatkozó marketing tevékenységet végezte, illetve koordinálta. A piacra jutás elősegítése érdekében olyan marketing anyagok készültek a projektnek köszönhetően, melyek nagymértékben segítik az új ügyfelek megszerzését, a külpiaci pozíció erősítése és az árbevétel növelése érdekében.
Az Új Széchenyi Terv GOP-3.3.3.-12 „Mikro-, Kis-, és Középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása” elnevezésű pályázati kiírásán 19 868 600 forintos támogatást elnyert, 39 737 200 forint összköltségvetésű fejlesztés 2013. július 1-jén indult és 2014. június 30-án zárult.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Külpiaci megjelenését javította az Electool
2014.12.02. 16:14 eurOP
Szólj hozzá!
Címkék: marketing marketing stratégia vállalati stratégia Székesfehérvár külpiacra jutás külpiaci megjelenés Electool Hungary Kft
A bejegyzés trackback címe:
https://eupalyazat.blog.hu/api/trackback/id/tr966952077
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.