EUpályázat - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://eupalyazat.blog.hu/2014/03/14/innovacios-fejlesztes-a-gemtech-kft-nel/full_commentlist/1#c21902844
Válasz erre: Innovációs fejlesztés a GÉMTECH Kft-nél
2014-03-15T00:51:02+01:00
2014-03-15T00:51:02+01:00
Measurer
http://blog.hu/user/497702
Nem egyszerű pályázati támogatásról van szó, hanem a Gémtechben szerzett állami részesedés miatt állami beruházásról is, így a Gémtech fejlesztés azért is érdekes, h az itt nyert visszatérülés milyen módon kerül majd visszaforgatásra az elmaradt Kelet-Magyarországi térség javára.<br /><a rel="nofollow" href="http://hvg.hu/kkv/20121108_Nyiregyhazi_femipari_cegbe_invesztal_a_Sz">hvg.hu/kkv/20121108_Nyiregyhazi_femipari_cegbe_invesztal_a_Sz</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2009/01/22/szmog_gaz_google_plazmateve/full_commentlist/1#c19754493
Válasz erre: Szmog, gáz, Google, plazmatévé
2013-05-12T16:53:44+02:00
2013-05-12T16:53:44+02:00
Anna Smith
http://blog.hu/user/786675
Egyszerű épületfóliázással is igen jól lehet spórolni az energiával, csak megfelelő szakemberre kell bízni. Persze drágának tűnik, de megtérül..<br /><a rel="nofollow" href="http://www.angelfolia.hu/">www.angelfolia.hu/</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2012/01/05/kornyezetbarat_automoso_eu_tamogatasbol/full_commentlist/1#c19353267
Válasz erre: Környezetbarát autómosó EU-támogatásból
2013-03-23T20:04:10+01:00
2013-03-23T20:04:10+01:00
Anna Smith
http://blog.hu/user/786675
Az a baj, hogy sosem fordítunk nagy jelentőséget a környezetvédelemre, már csak akkor, amikor nagy a baj...<br /><a rel="nofollow" href="http://www.szonyegtisztitas.com">www.szonyegtisztitas.com</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2012/01/24/it_fejlesztes_a_bogadi_iskolaban/full_commentlist/1#c15792767
Válasz erre: IT-fejlesztés a bogádi iskolában
2012-02-11T17:39:26+01:00
2012-02-11T17:39:26+01:00
Kocsag
http://blog.hu/user/700637
<a rel="nofollow" href="http://mozaweb.hu/course.php?cmd=list&sid=MGY&asid=SIR#mblite_MS-2345-52">mozaweb.hu/course.php?cmd=list&sid=MGY&asid=SIR#mblite_MS-2345-52</a><br /><br /><a rel="nofollow" href="http://mozaweb.hu/course.php?cmd=list&sid=MGY&asid=SIR#mblite_MS-2305-148">mozaweb.hu/course.php?cmd=list&sid=MGY&asid=SIR#mblite_MS-2305-148</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2011/04/27/kozbeszerzesi_torveny/full_commentlist/1#c14376207
Válasz erre: Közbeszerzési törvény
2011-09-06T21:25:32+02:00
2011-09-06T21:25:32+02:00
Beszerzesi.Info
http://blog.hu/user/647394
Nos, a jogszabály elkészült, kihirdették, és jelentős része 2012. január 1-én hatályba lép, ideje megkezdeni a felkészülést. Letöltés:<br /><a rel="nofollow" href="http://www.beszerzesi.info/images/M_images/Kbt-2011.evi_CVIII_torvenyakozbeszerzesekrol.pdf">www.beszerzesi.info/images/M_images/Kbt-2011.evi_CVIII_torvenyakozbeszerzesekrol.pdf</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2011/04/27/kozbeszerzesi_torveny/full_commentlist/1#c13502892
Válasz erre: Közbeszerzési törvény
2011-05-17T10:33:20+02:00
2011-05-17T10:33:20+02:00
Online Közbeszerzések
http://blog.hu/user/557903
Mindenki figyelmébe ajánlok egy online közbeszerzési értesítő szolgáltatást. Naponta cégreszabva küldenek értesítéseket e-mailen a kiválasztott témakörből. A közbeszerzési pályázatok mellett megfigyelik a közbeszerzési eredményeket és az Európai Unió Hivatalos lapjában közzétett tendereket is. Az oldal elérése: <a rel="nofollow" href="http://www.kozbeszerzes-online.hu/">www.kozbeszerzes-online.hu/</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2011/03/17/mfor_palyazati_konferencia/full_commentlist/1#c13200226
Válasz erre: Mfor Pályázati Konferencia
2011-04-13T10:47:44+02:00
2011-04-13T10:47:44+02:00
Online Közbeszerzések
http://blog.hu/user/557903
Nagyon jó, érdekes bejegyzés. Ezúton ajánlanék egy, a témába vágó honlapot, amelyhez akárki bizalommal fordulhat.<br /><a rel="nofollow" href="http://www.kozbeszerzes-online.hu">www.kozbeszerzes-online.hu</a><br />
Online közbeszerzési értesítő - Tender Monitoring Kft. Szakszerű közbeszerzés figyelési szolgáltatások. Erőfeszítés nélküli keresés. Napi e-mail értesítések a közbeszerzésekkel, a kiválasztott témakörből. Tesztelje 15 napig ingyen!
https://eupalyazat.blog.hu/2010/11/04/dr_deli_betty_a_kozbeszerzesi_eljarasok_uj_szabalyai/full_commentlist/1#c12157065
Válasz erre: A közbeszerzési eljárások új szabályai
2011-01-12T13:04:57+01:00
2011-01-12T13:04:57+01:00
Online Közbeszerzések
http://blog.hu/user/557903
<a rel="nofollow" href="http://www.kozbeszerzes-online.hu">www.kozbeszerzes-online.hu</a> Tender Monitoring Kft. Szakszerű közbeszerzés figyelési szolgáltatások. Erőfeszítés nélküli keresés. Napi e-mail értesítések a közbeszerzésekkel, a kiválasztott témakörből.
https://eupalyazat.blog.hu/2010/04/22/atlathatosag_2/full_commentlist/1#c9579115
Válasz erre: ÁtlátHATÓSÁG?
2010-04-24T12:00:25+02:00
2010-04-24T12:00:25+02:00
Szappan
http://blog.hu/user/192353
A névváltoztatás talán még a kisebbik gond, sokkal nagyobb baj az a káosz és kuszaság, ami ezt a területet jellemzi. <br />
Az irányító hatóságok a közreműködő szervezetek kapcsolatai talán legjobban egy pókhálóra hasonlítanak. És persze ez kiváló terepet ad a korrupciónak.<br />
Bízzunk benne, hogy ezen (is) fog változtatni az új kormány.
https://eupalyazat.blog.hu/2010/04/22/atlathatosag_2/full_commentlist/1#c9569385
Válasz erre: ÁtlátHATÓSÁG?
2010-04-23T14:06:33+02:00
2010-04-23T14:06:33+02:00
Easy_Performer
http://blog.hu/user/89606
Oh,hát, és mint én ezt tudom 2006-os kormányrendeletekkel tovább módosították: intézmény megszűnt, jogutód más lett, hatáskör máshova, valki részt vesz, valki nem vesz részt az egyes üléseken, eccetera, eccetera..<br /><br />
Gordiuszi csomó a közembernek.. Gimme' more transparency or something like that...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/09/18/8000_milliard_egy_webhelyen/full_commentlist/1#c7856621
Válasz erre: 8000 milliárd egy webhelyen
2009-12-02T11:01:58+01:00
2009-12-02T11:01:58+01:00
Simó Károly
http://blog.hu/user/246873
Akkor egy kicsike szeletkéről itt olvashattok: <a rel="nofollow" href="http://csatorna.blog.hu">csatorna.blog.hu</a> :)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/11/13/sikeres_nfu_palyazatok/full_commentlist/1#c7662552
Válasz erre: Sikeres NFÜ pályázatok
2009-11-13T15:36:58+01:00
2009-11-13T15:36:58+01:00
Grafter
http://blog.hu/user/227131
Lehet, hogy az informatikai megoldások újszerűek és jók, de hogy egyáltalán nem felhasználóbarát az tuti. Röhejes, hogy épp ezért kapott díjat.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/11/03/palyazok_a_no_1_eu_allasra/full_commentlist/1#c7554171
Válasz erre: Többen pályáznak a No.1 EU-állásra
2009-11-03T18:22:03+01:00
2009-11-03T18:22:03+01:00
Szappan
http://blog.hu/user/192353
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/11/03/palyazok_a_no_1_eu_allasra?fullcommentlist=1#c7554064" class="reply_nick_256120" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7554064 );">@joka</a>: ezt nevezik agyelszívásnak?
https://eupalyazat.blog.hu/2009/11/03/palyazok_a_no_1_eu_allasra/full_commentlist/1#c7554064
Válasz erre: Többen pályáznak a No.1 EU-állásra
2009-11-03T18:06:51+01:00
2009-11-03T18:06:51+01:00
joka
http://blog.hu/user/256120
Nekem lenne még egy tippem: a mi jó öreg eltűnt ex-miniszterelnökünk. Kerüljön Ferenc testvér a Tanács élére!
https://eupalyazat.blog.hu/2009/10/30/szeretne_ingyen_eu_palyazati_hirdobozt/full_commentlist/1#c7537779
Válasz erre: Szeretne Ön is ingyen pályázati hírdobozt?
2009-11-02T11:32:09+01:00
2009-11-02T11:32:09+01:00
Szappan
http://blog.hu/user/192353
van még valami a mai világban, ami ingyen van? :)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/10/30/szeretne_ingyen_eu_palyazati_hirdobozt/full_commentlist/1#c7537507
Válasz erre: Szeretne Ön is ingyen pályázati hírdobozt?
2009-11-02T11:04:41+01:00
2009-11-02T11:04:41+01:00
kom-mentalista
http://blog.hu/user/149012
Ez nagyon praktikus megoldás. Legalább nem kell összevadászni különböző oldalakról a híreket, mert minden megvan egy helyen. És dizájnban sem utolsó...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/09/18/8000_milliard_egy_webhelyen/full_commentlist/1#c7236904
Válasz erre: 8000 milliárd egy webhelyen
2009-10-01T12:58:14+02:00
2009-10-01T12:58:14+02:00
Döglött macska
http://blog.hu/user/325291
Öcsém, én még csak most nézelődök, mivel ilyesmi az egyik házim nemzetközi kapcson, de ez valami kegyetlen egy cucc...<br />
Baszki...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/09/18/8000_milliard_egy_webhelyen/full_commentlist/1#c7134415
Válasz erre: 8000 milliárd egy webhelyen
2009-09-21T15:51:18+02:00
2009-09-21T15:51:18+02:00
Sir Mortzosch
http://blog.hu/user/38205
Megkapják a kissebbségiek...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/09/18/8000_milliard_egy_webhelyen/full_commentlist/1#c7113757
Válasz erre: 8000 milliárd egy webhelyen
2009-09-18T18:21:07+02:00
2009-09-18T18:21:07+02:00
eurOP
http://blog.hu/user/144039
@Szappan<br /><br />
El kell, h keserítselek, nem jól számoltál, az csak 80.000 Ft, és "sajnos" nem így osztják.<br /><br />
Hanem úgy, hogy sokan semmit, sikeres és ügyes cégek viszont sokat is kaphatnak, ha pályáznak és nyernek.<br /><br />
Aki (vagy amely cég) nem "kap", ill. nem nyer, ők pedig a közhasználatban álló pl. autópályák, főterek, metró (?..), uszodák stb. megújulásával részesedhetnek a fejlesztésekből. De ennek értéke úgy érzem a 80ezer alatt marad..
https://eupalyazat.blog.hu/2009/09/18/8000_milliard_egy_webhelyen/full_commentlist/1#c7113654
Válasz erre: 8000 milliárd egy webhelyen
2009-09-18T18:06:49+02:00
2009-09-18T18:06:49+02:00
Palyazzz
http://blog.hu/user/148802
Hát ez az 840131 :))<br /><br />
Én is úgy érzem hogy ez az én ötletem volt először! :)<br /><br />
Kénytelen leszek mást kitalálni, ezt meg használni. :)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/09/18/8000_milliard_egy_webhelyen/full_commentlist/1#c7113653
Válasz erre: 8000 milliárd egy webhelyen
2009-09-18T18:06:44+02:00
2009-09-18T18:06:44+02:00
Szappan
http://blog.hu/user/192353
8 ezer milliárd Ft osztva 10 millió fővel az annyi mint....800.000 Ft fejenként. Vagy ezt nem így osztják szét???
https://eupalyazat.blog.hu/2009/09/18/8000_milliard_egy_webhelyen/full_commentlist/1#c7113638
Válasz erre: 8000 milliárd egy webhelyen
2009-09-18T18:04:52+02:00
2009-09-18T18:04:52+02:00
840131
http://blog.hu/user/328289
Haló erre vártam. Nem is értettem, miért nincs olyan oldal ahol ÚMVP és ÚMFT kiírások együtt olvashatóak! <br /><br />
Vajon miért nem én csináltam meg?? :)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/09/18/8000_milliard_egy_webhelyen/full_commentlist/1#c7113592
Válasz erre: 8000 milliárd egy webhelyen
2009-09-18T17:59:45+02:00
2009-09-18T17:59:45+02:00
Palyazzunk
http://blog.hu/user/148801
A címből már azt hittem egy újabb ügyfélkapu indult csak most még drágábban... :)<br /><br />
Egyébiránt ez jó dolog és sokaknak jelenthet segítséget, hogy a forrásokról szóló infókat olyan helyen kapja, ahol egyből szakértőt is talál azok eléréséhez... sztem.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/07/06/porognek_az_unios_penzek/full_commentlist/1#c6387482
Válasz erre: Pörögnek az uniós pénzek
2009-07-03T22:09:23+02:00
2009-07-03T22:09:23+02:00
kom-mentalista
http://blog.hu/user/149012
Csak azt tudnám, h éjszaka kinek fizetnek ki, ugyanis ez a számláló még éjszaka is nagyon pörög...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/07/06/porognek_az_unios_penzek/full_commentlist/1#c6385137
Válasz erre: Pörögnek az uniós pénzek
2009-07-03T17:20:28+02:00
2009-07-03T17:20:28+02:00
Szappan
http://blog.hu/user/192353
Én is megnéztem a számlálót, de nálam meg sem mozdult. Lefagyott, vagy mi történhetett.<br />
Engem egyébként jobban emlékeztet a pályaudvarokon lévő tájékoztató táblákra...azok sem mindig az igazságot közlik :)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/07/06/porognek_az_unios_penzek/full_commentlist/1#c6384969
Válasz erre: Pörögnek az uniós pénzek
2009-07-03T17:03:11+02:00
2009-07-03T17:03:11+02:00
eurOP
http://blog.hu/user/144039
rámentem a honlapra, ez a számláló nagyon-de-nagyon pörög! egy ismerősömnek valaki azt mondta, h itt sietni kell ám, mert lejárnak a pályázatok, felfüggesztik a kiírásokat, elfogy a keret, vagyis gyorsan itt lesz 2010.. De ennek nem kell hinni!
https://eupalyazat.blog.hu/2009/07/06/porognek_az_unios_penzek/full_commentlist/1#c6384559
Válasz erre: Pörögnek az uniós pénzek
2009-07-03T16:26:53+02:00
2009-07-03T16:26:53+02:00
Palyazzunk
http://blog.hu/user/148801
De vajon kinél lehet a játékgép kulcsa? Úgy a legkönnyebb a pénzhez jutni ;)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/05/13/magyar_gyoztes_eu_filmpalyazat/full_commentlist/1#c5848759
Válasz erre: Magyar győztes az EU filmpályázatán
2009-05-13T19:20:19+02:00
2009-05-13T19:20:19+02:00
seaner
http://blog.hu/user/206219
A film mondanivalójával nem értek egyet, hiszen nem lehet mindenki vállalkozó és nem hagyhatja ott mindenki a mókuskereket. Ráadásul a mókuskerék eleve a vállalkozó hörcsögöknek forog, esetleg az övék!<br /><br />
Ettől függetlenül vidám és aranyos filmecske...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/05/13/magyar_gyoztes_eu_filmpalyazat/full_commentlist/1#c5848119
Válasz erre: Magyar győztes az EU filmpályázatán
2009-05-13T18:14:05+02:00
2009-05-13T18:14:05+02:00
Grafter
http://blog.hu/user/227131
Örülök, hogy a magyarok ilyen színvonalú alkotást tudtak készíteni. Nagyon jól szimbolizálja a két kis állatka az alkalmazott és vállalkozó közti különbséget és a vállalkozásban rejlő lehetőségeket.<br />
Gratulálok a készítőknek!
https://eupalyazat.blog.hu/2009/05/13/magyar_gyoztes_eu_filmpalyazat/full_commentlist/1#c5848108
Válasz erre: Magyar győztes az EU filmpályázatán
2009-05-13T18:13:18+02:00
2009-05-13T18:13:18+02:00
bódi
http://blog.hu/user/222854
Ezenkívül tök profi is! Bár az egyik hörcsög néha azért kiesett a szerepből :))
https://eupalyazat.blog.hu/2009/05/13/magyar_gyoztes_eu_filmpalyazat/full_commentlist/1#c5848026
Válasz erre: Magyar győztes az EU filmpályázatán
2009-05-13T18:05:10+02:00
2009-05-13T18:05:10+02:00
nulacka
http://blog.hu/user/260637
Szerintem nagyon ötletes és aranyos munka! :)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5666011
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T11:24:01+02:00
2009-04-26T11:24:01+02:00
skorpiós
http://blog.hu/user/265633
A politikus ha elront valamit, annak nincs semmi következménye, de ha a versenyszférában valaki rosszul teljesít, azt símán kirúgják. A versenyszférában egyszerre egy állásban kell teljesíteni, de egy politikus egyszerre hat-nyolc igazgatótanácsi helyről is kaphat fizetést, tehát álságos, és hazug az összehasonlítás. Politikusnak tényleg az alja jut. (de nem jövedelemben.)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5665844
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T11:01:34+02:00
2009-04-26T11:01:34+02:00
tó
http://blog.hu/user/229152
A politikusokat nem lenne szabad a verseny szférához hasonlítani, vagy ezt ők határozzák meg?<br />
Akkor a szavazatokért is fizetniük illene.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5665302
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T09:58:10+02:00
2009-04-26T09:58:10+02:00
wagabound
http://blog.hu/user/59849
Tipikus esete a félinformációkon alapuló "tájékoztatás"-nak. Lövésed sincs arról, amiről írsz. Hallottál-olvastál egy számodra elérhetetlennek-felfoghatatlannak tűnő jövedelemről, de hogy mi van mögötte, arról fingod sincs. Igazi magyar mentalitás: nem tudom ugyan, hogy mit csinál, de sokat keres, tehát dögöljön meg.<br /><br />
Gratula...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5665270
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T09:51:42+02:00
2009-04-26T09:51:42+02:00
Páneurópai Harci Kos
http://blog.hu/user/114174
"Én asszem, jelöltetem magam."<br />
120k szavazatot kell összeszedned.<br />
sok szerencsét<br /><br />
(nem fog menni)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5665167
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T09:26:09+02:00
2009-04-26T09:26:09+02:00
rákenról
http://blog.hu/user/265590
Mekkora demagóg duma ez a fizetéssel való szórakozás. Mindegyiknek havonta KÉT MILLÁT kéne adni. Nomeg agyonbaszni mindet egy-egy sörösüveggel, amennyiben egyszer hazudik vagy lop! Esetleg villamosszék, ha nagyon humánusak akarunk lenni. Ekkor kezdődne a demokrácia! (Más kérdés, hogy a jelenlegi képviselők háromnegyede nem vállalná a a sörösüvegtől való rettegés miatt.)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5665147
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T09:22:51+02:00
2009-04-26T09:22:51+02:00
pistike65
http://blog.hu/user/265586
A Galvin-jelentés nem az Európai Számvevőszéktől származik, hanem az Európai Parlament Belső Ellenőrzési Szolgálatatól. Az Európai Számvevőszék jelentései nyilvánosak, az interneten akár magyarul is el lehet olvasni őket.<br />
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5665132
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T09:20:44+02:00
2009-04-26T09:20:44+02:00
egri Fehér
http://blog.hu/user/15455
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert?fullcommentlist=1#c5664950" class="reply_nick_152995" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5664950 );">@totyatotya</a>: tökéletesen egyetértek veled
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5665128
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T09:19:43+02:00
2009-04-26T09:19:43+02:00
Nagy öröm volt amikor beléptünk az EU-ba , tessék annak is örülni ami ezzel jár. Válasszatok valami csóró képviselőt az legalább itthon költené el a pénze nagy részét
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5665033
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T08:50:16+02:00
2009-04-26T08:50:16+02:00
viktor134
http://blog.hu/user/45590
totyatotya:<br /><br />
igen, a roaming volt az első, amivel az egyszerű emberhez is közel hozták az EU-t.<br />
hogy végre az unió ne külfödl legyen az egyszerű embernek.<br />
viszont sajnos az integráció még mindig alacsony. <br />
és a magyar sajnos kevés nyelvet beszél. az oktatást már rég csak erre hegyezném ki.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5664950
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T08:27:06+02:00
2009-04-26T08:27:06+02:00
totyatotya
http://blog.hu/user/152995
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert?fullcommentlist=1#c5664266" class="reply_nick_263007" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5664266 );">@szelephézag</a>: <a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert?fullcommentlist=1#c5664623" class="reply_nick_95131" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5664623 );">@dzsugasvili</a>: <a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert?fullcommentlist=1#c5664075" class="reply_nick_55169" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5664075 );">@Nymus</a>: Ti vagy 12 evesek vagytok vagy altalaban basztok az egeszre es most ahogy fizetesi szamokat lattok, nekilattok hozongeni. Az europai unio websitejan (<a rel="nofollow" href="http://europa.eu)">europa.eu)</a> meg lehet talalni hogy pontosan mit is csinalnak, es az nem keves. a fizetesuk sem keves. lehet tanulni, es bekerulni oda.<br />
Ha esetleg utaztok Europan belul, akkor ha csak a roaming arak eszetekbe jutnak, akar az is lehet 1 pelda hogy mit csinalnak.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5664815
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T06:25:06+02:00
2009-04-26T06:25:06+02:00
titkom
http://blog.hu/user/33864
Ajánlom mindenki becses figyelmébe: <a rel="nofollow" href="http://www.ide-oda.hu">www.ide-oda.hu</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5664623
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-26T01:00:55+02:00
2009-04-26T01:00:55+02:00
dzsugasvili
http://blog.hu/user/95131
Ez eszeveszett. Tiltsák be az EU-t! Most komolyan, mi a fenének ez az egész marha európai parlament?! 887 millió euró fizetés egy ciklus alatt csak a képviselőknek?! Mire föl?
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5664464
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-25T23:58:11+02:00
2009-04-25T23:58:11+02:00
Pepe masnit köt (törölt)
http://blog.hu/user/257336
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert?fullcommentlist=1#c5664211" class="reply_nick_40024" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5664211 );">@Káposztakukac</a>: <a rel="nofollow" href="http://index.hu/belfold/alltitkmon04/#Scene_1">index.hu/belfold/alltitkmon04/#Scene_1</a><br /><br />
A szakállamtitkári fizetés KÖZEL SEM olyan, mint egy főov., szal ennél nagyobbat aztán már nem tévedhettél volna. Plusz a sok sok audi és repiút, na meg az ingyenélés mindenhol.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5664266
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-25T23:20:23+02:00
2009-04-25T23:20:23+02:00
szelephézag
http://blog.hu/user/263007
Az egyetlen, amit tehetek, hogy nem megyek el rájuk szavazni. Egyikre se. <br />
Azért az a tétel, "amiért megdolgozik", nincs a fele. Ja, és nekem nem fizetik az összes költségemet, hanem tanárként havonta kell kigazdálkodnom a nem egészen egy napos díjából. <br /><br />
Ennyire különbözőek lennénk, ők és én?<br />
Hm...<br />
Sokat kell még tanulnom...<br /><br />
A titkosítás amúgy elég vérlázító. Elvileg az adófizetők pénzelik őket, és pont előlük rejtegetnek, nehogy számon kérhető legyen bármi is. Ez olyan, mintha a főnököm megkérdezné, hova tettem a pénzt, amit arra adott, hogy... és én csak lazán odadobnék egy bizottsági jelentést arról, hogy azt elég ha én meg Béla tudjuk... (bocsánat a Béláktól :))<br />
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5664232
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-25T23:12:49+02:00
2009-04-25T23:12:49+02:00
Káposztakukac
http://blog.hu/user/40024
amúgy ez a havi kb. 18 ezres fizu önmagában véve nem lenne sok európai viszonylatban. csak sajnos az európai parlament egy a demokrácia látszatát fenntartani kívánó alibi-intézmény, ahol a képviselők igazság szerint nem sokat tesznek az országaik vagy a közösség nevében.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5664211
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-25T23:08:56+02:00
2009-04-25T23:08:56+02:00
Káposztakukac
http://blog.hu/user/40024
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert?fullcommentlist=1#c5663693" class="reply_nick_257336" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5663693 );">@Pepe masnit köt</a>: szakállamtitkár kvázi egy főosztályvezető és szerintem meg lennél lepődve, hogy mennyit keresnek, és nem azért mert olyan hűűű de sok. konkrétan bármikor utánanézhetsz, mert a bértábla nyilvános, szóval előtted sem titok egy szakállamtitkári fizetés, amely a töredéke egy miniszteri fizunak.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5664075
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-25T22:44:04+02:00
2009-04-25T22:44:04+02:00
Nymus
http://blog.hu/user/55169
Es valaki mondjon egy olyan intezkedest, amit tettek orszagunkert. Mert biztos tesznek, csak valahogy rohadtul nem hallani semmit.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5663915
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-25T22:18:54+02:00
2009-04-25T22:18:54+02:00
Csimpifon
http://blog.hu/user/257332
ott a post!<br /><br />
es? <br /><br /><br />
785 / 100.000.000.000 * valamennyi... azaz ... <br /><br />
nulla egesz nullavalamennyi per kopf amit kifizetsz... es a tobbi ... amit megkeresel es kifizetsz es bankartulajdonos zsebebe vandorol monakon es szezsuan szigeteken keresztul, es mondjuk minden europai polgar zsebebol 10 forintot huz ki / kap a polgarok akaratol vezerelve, evrol evre mindig.... <br /><br />
ez valahogy senkinek nem szur szemet. lehet hogy ezt hivjak hulyeseg - adonak? demokracianak, piacgazdasagnak... <br /><br /><br />
ja tenyleg... <br /><br /><br />
tehat ha valakinek itt 200k- a fizetese, akkor arra az emberre lehet hogy nincs is valojaban szukseg, egyaltalan?... he?<br />
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5663693
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-25T21:48:04+02:00
2009-04-25T21:48:04+02:00
Pepe masnit köt (törölt)
http://blog.hu/user/257336
@Kifordított ország: a szakállamtitkárokat is belevetted már? mert az a kamustátusz (ami bőven megoldható lenne főosztályvezetőséggel) is valami főfasz találmánya... borzalom, itt mindent meg lehet csinálni??
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5662792
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-25T19:34:13+02:00
2009-04-25T19:34:13+02:00
Szappan
http://blog.hu/user/192353
Ez tényleg nem kevés pénz, de én nem sajnálnám tőlük, ha rendesen végezniük a munkájukat. Ha ott fent minden döntés racionális (nem előre lezsírozott) és helyes, akkor abból a tagállamok többet profitálhatnak. <br />
A jó munkaerőt igenis meg kell fizetni. A magyar parlamenti képviselők fizetésénél a versenyszférában sokan sokkal jobban keresnek. Akkor ne csodálkozzunk, hogy a "jobbak" inkább a magánszektort választják, nekünk meg marad az alja....
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/25/mennyit_fizetsz_egy_ep_kepviseloert/full_commentlist/1#c5662338
Válasz erre: Mennyit keres egy EP-képviselő?
2009-04-25T18:12:38+02:00
2009-04-25T18:12:38+02:00
KomMédia
http://blog.hu/user/248917
Ezt nem hiszem el, ez naggyon sok!
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/10/kinek_jo_a_320_as_euro/full_commentlist/1#c5580226
Válasz erre: Kinek jó a 320-as Euró?
2009-04-17T16:34:52+02:00
2009-04-17T16:34:52+02:00
Anulu
http://blog.hu/user/215723
Majd Gordonka megcsinálja nekünk a tutit! :)<br /><a rel="nofollow" href="http://credithill.eu/">credithill.eu/</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5580121
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-17T16:25:11+02:00
2009-04-17T16:25:11+02:00
Anulu
http://blog.hu/user/215723
<a rel="nofollow" href="http://credithill.eu/">credithill.eu/</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5551914
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-15T15:58:28+02:00
2009-04-15T15:58:28+02:00
Sunburn Eper
http://blog.hu/user/257137
Küzdj meg velem: <a rel="nofollow" href="http://alturl.com/q5y7">alturl.com/q5y7</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5543679
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T22:45:51+02:00
2009-04-14T22:45:51+02:00
csipinymous
http://blog.hu/user/23140
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert?fullcommentlist=1#c5541946" class="reply_nick_164595" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5541946 );">@Szűcslaci</a>: Ezek szerint, mind a ketten más-más bolygón élünk. :-DD<br />
Nem csak neked kell fizetni, ha nem a többi magyar állampolgárnak is. <br />
Látom te, sem olvastad el a Gyurcsány beszédet, csak a szubjektív média által kiragadott részeket!<br />
Vegyél két sört és olvasd végig! Talán még tanulhatnál is belőle! :-DDD<br />
A jobb és bal oldali média, hiteltelenné vált magyar országon. Persze szükség van erre is de, van egy újságírói kódex amit, illene betartaniuk.<br />
A balga magyar meg követi ahelyett, hogy önállóan gondolkodna. :-D<br />
Egymást marcangolják! Hajrá magyarok! <br />
Ennél ostobább nép, nincs a világon!<br />
Miközben sógoréknál (Ausztria) az uniós leosztások előtt, nagykoalíció került hatalomra (feketék és a vörösek) jobb és bal oldal! Persze ez ott, nem újdonság.<br />
Ám, több eszük van mint nekünk, ó magyaroknak az ária nemzetnek! Mert mi, naponta szarjuk ki a spanyolviaszt! Miközben visszafelé lépdelünk de, azt kurva nagy ricsajjal!<br /><br />
Mind két oldalnak volt lehetősége! S, tett valaki valamit azonkívül, hogy megtömték a pártkasszákat a saját zsebeikkel együtt és kiszolgálták a pártokat támogató gazdasági érdekszövetségeket?<br />
Most meg egymásra kenik! Mutogatnak, hogy hazug és csal! Illegitim! :-DDD<br />
Ennyi baromságot! <br />
Egyik sem nézi az ország érdekét! <br />
Hidd el, hogy te, sem élsz szarabbul csak, ezt kívánják meg tőled!<br />
Kiabáld, tüntess, tiltakozz!<br />
Kinek, minek a szolgálatában?<br />
Generáció váltásra van szükség!<br />
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5542409
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T21:17:16+02:00
2009-04-14T21:17:16+02:00
bepe22
http://blog.hu/user/234648
Végül is majdnem az összes ápolt ott volt a csoporton a Parlamentben. Így van ez mifelénk.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5542161
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T20:55:36+02:00
2009-04-14T20:55:36+02:00
Szűcslaci
http://blog.hu/user/164595
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert?fullcommentlist=1#c5542017" class="reply_nick_46253" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5542017 );">@is</a>: Azt kell hinnem te nem ebben az országban élsz.Az emberek nem azért vesznek hitelre TV-t vagy hűtőgépet,mert jó hitelre venni,hanem mert másképp nem telik rá.Amikor a nővéreméknek (Ő tanár 2 diplomával a férje bányász)elromlott a hűtőjük örültek hogy tél volt,mert meg kellett várni a fizetést hogy tudjanak venni helyette másikat(de csak részletre tudtak,mert enni is kell és a rezsire is)addig így ki tudták tenni az erkélyre az ételt és nem romlott meg.Az ország nagy többsége akkor vesz TV-t ha elromlik,és nem javítható.De hogy kicsit jobban átérezd más helyzetét,elég ha elmész egy kicsit keletre(pl:Szabolcs-Szatmár)és meg fogsz döbbenni azon a mérhetetlen szegénységen amit ott látsz.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5542017
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T20:41:17+02:00
2009-04-14T20:41:17+02:00
is
http://blog.hu/user/46253
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert?fullcommentlist=1#c5541946" class="reply_nick_164595" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5541946 );">@Szűcslaci</a>: "és próbál megélni abból amit még meghagynak neki," - 2001 óta, minden visszaesést beleértve a REÁLbérek 30%-kal nőttek (2006-ig 38%-kal). a foglalkoztatottság nem csökkent a válságig, tehát az állások is megvoltak. 400 000 új lakást építettek az elmúlt 10 évben. számtalan plazma TV-t, új autót vettek az emberek. mondd, miben élsz rosszabbul? kisebb lakásba kellett költöznöd? régibb autóra kellett cserélned? el kellett adnod a TV-d? mondj néhány konkrétumot, légyszi.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5541946
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T20:34:30+02:00
2009-04-14T20:34:30+02:00
Szűcslaci
http://blog.hu/user/164595
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert?fullcommentlist=1#c5541642" class="reply_nick_23140" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5541642 );">@csipinymous</a>: "Hát igen.Az emberek könnyen irányíthatók"Ó azok az 50-90-s évek!<br />
Lehet hogy te olyan helyzetben vagy hogy fentről nézed az egészet,de aki itt él és próbál megélni abból amit még meghagynak neki,az sajnos csak bentről tudja nézni,hisz benne él.És nem látom be hogy miért nekem kéne megfizetnem mások "elkúrását".Elég volt a nadrágszíj húzogatásból,most már húzzák meg azok akik idáig juttatták az országot,meg azok akik megszavazták őket!
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5541913
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T20:31:54+02:00
2009-04-14T20:31:54+02:00
KomMédia
http://blog.hu/user/248917
Ez így mind szép, a kérdés csak annyi, kit képvisel majd? Őt szeretnék miniszterelnökként látni a magyar állampolgárok? Ezért gyülekeztek békés apukák és anyukák, nagyszülők, egyetemisták, pályakezdők és középkorúak a Hősök terén, és ezért mentek ki ma is a Kossuth térre egy csomóan? Ki figyel rájuk? Hol van itt a demokrácia?
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5541877
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T20:29:21+02:00
2009-04-14T20:29:21+02:00
Flashzee
http://blog.hu/user/192222
azé Drazsénak menni kéne!
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5541642
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T20:08:27+02:00
2009-04-14T20:08:27+02:00
csipinymous
http://blog.hu/user/23140
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert?fullcommentlist=1#c5541456" class="reply_nick_164595" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5541456 );">@Szűcslaci</a>: Te, melyik csatornát nézed? :-D<br />
Európa, szépen, lassan, módszeresen fel fal minket!<br />
Rengeteget kell még tanulnunk, változnunk, hogy ezt elkerüljük!<br />
Amit az emberek az utcán művelnek, az már röhejes és egyben szánalmas. Eszközök, egy párt és annak gazdasági hátterének kezében.<br />
Jobb lenne ha, felébrednének és megpróbálnák, fentről nézni a dolgokat. A helyett, hogy bentről bámulnak, köpködnek kifelé.<br />
Hát igen. Az emberek könnyen irányíthatóak! S, még a módszer is ismerős! <br />
Óh, azok a harmincas évek! :-DDD<br />
Inkább félelmetes.<br />
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5541637
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T20:08:20+02:00
2009-04-14T20:08:20+02:00
nick_007
http://blog.hu/user/95759
Ön szerint szakértői az új kormány, ha MSZP vezetők továbbra is tagjai? <br /><br />
Szavazás: <a rel="nofollow" href="http://wita.hu/index.php?show=wita&wita=117">wita.hu/index.php?show=wita&wita=117</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5541456
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T19:50:56+02:00
2009-04-14T19:50:56+02:00
Szűcslaci
http://blog.hu/user/164595
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert?fullcommentlist=1#c5541178" class="reply_nick_250997" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5541178 );">@A nép fia</a>: <br />
Te mit nézel, a Cseh kettőt?
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5541178
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T19:18:55+02:00
2009-04-14T19:18:55+02:00
A nép fia
http://blog.hu/user/250997
Nem vagyok baloldali szavazó, de ha végigviszi, amit beharangoztak, akkor lehet, hogy tényleg látjuk valami hasznát. Szerintem hosszú idő óta ő az egyetlen épkézláb ember, akit az MSZP ki tudott állítani a placcra.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5541168
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T19:18:25+02:00
2009-04-14T19:18:25+02:00
states
http://blog.hu/user/63380
Valahogy ennek a szerencsétlen MSZP-nek nincs szerencséje a miniszterelnökeivel, azért az több, mint blama, hogy már a másodikat kell ciklus közben meneszteni alkalmatlanság miatt. S ma beiktatták a harmadikat is...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5540628
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T18:23:12+02:00
2009-04-14T18:23:12+02:00
Szappan
http://blog.hu/user/192353
Azért lett ő az új miniszterelnök, mert nem volt más.<br />
Azzal nem vagyok tisztában, hogy a korábbi pozícióit hogyan szerezte, de ez az eset is erősíti az ősrégi munka-keresési megállapítást: a legjobb állásokat nem hirdetik meg, oda kapcsolatok kellenek!
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/14/bajnai_celba_ert/full_commentlist/1#c5540157
Válasz erre: Bajnai célba ért
2009-04-14T17:35:11+02:00
2009-04-14T17:35:11+02:00
kom-mentalista
http://blog.hu/user/149012
Nem várok sok újdonságot Gordonkától, szerintem minden marad a régi...<br />
csak azt sajnálom, hogy a vihar elmossa a Kossuth téri megmozdulást...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/10/valsagos_kommunikacio/full_commentlist/1#c5515125
Válasz erre: Válságos kommunikáció
2009-04-11T11:25:25+02:00
2009-04-11T11:25:25+02:00
Telepito
http://blog.hu/user/257295
Régi Magyarország
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/10/valsagos_kommunikacio/full_commentlist/1#c5515056
Válasz erre: Válságos kommunikáció
2009-04-11T11:18:22+02:00
2009-04-11T11:18:22+02:00
vakapad
http://blog.hu/user/35823
A "konkrét pályázatok" ügyében az a helyzet, hogy maga a hirdetés általános, ezért jelzi, hogy ha valaki konkrétumokra kíváncsi, akkor keresse fel az NFÜ honlapját. Nehéz persze ezt megérteni, pláne, ha valaki a "konkrét" és a "személyre szabott" magyar kifejezések közé képes egyenlőségjelet tenni.<br /><br />
Egyébként eddig is "konkrét" pályázatok voltak a honlapon, de ha valaki még nem járt ott, csak a hirdetést látta, akkor érdemes neki elárulni, hol keressen konkrétumokat.<br /><br />
De ne tessék csüggedni, a magyar nyelv finomságai, igaz, hosszas gyakorlással, de elsajátíthatók.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/10/valsagos_kommunikacio/full_commentlist/1#c5514990
Válasz erre: Válságos kommunikáció
2009-04-11T11:11:03+02:00
2009-04-11T11:11:03+02:00
vakapad
http://blog.hu/user/35823
@Kifordított ország:<br /><br />
A kormány (a gonosz Gyurcsány vezérletével) nyolcezermilliárdnál többet szokott szétosztani. Évente. Amennyiben valakinek a szétosztás iránya, nagysága, stb. nem tetszik, pártot kell alapítani, és meg kell nyerni a következő választásokat. Demokráciában így megy ez.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/10/valsagos_kommunikacio/full_commentlist/1#c5514947
Válasz erre: Válságos kommunikáció
2009-04-11T11:05:51+02:00
2009-04-11T11:05:51+02:00
vakapad
http://blog.hu/user/35823
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/04/10/valsagos_kommunikacio?fullcommentlist=1#c5514614" class="reply_nick_24886" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5514614 );">@Transylvanianmixedgrill</a>:<br /><br />
Csak úgy mondom, nem mintha érdekelne valakit, vagy értene belőle valaki egy szót is (rendkívül tehetséges népünk egy lépésre szok előre gondolkodni, kivéve Lékó Pétert meg a Polgár lányokat), mondjuk egy kirúgott gyári mérnöknek attól lesz jó, hogy az építőipar nem ül le teljesen, és az onnan származó bevételekből tudnak neki munkanélküli segélyt fizetni. Egyébként nem tudnának.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/10/valsagos_kommunikacio/full_commentlist/1#c5514641
Válasz erre: Válságos kommunikáció
2009-04-11T10:17:03+02:00
2009-04-11T10:17:03+02:00
Transylvanianmixedgrill
http://blog.hu/user/24886
És persze ha meg megépítik, akkor azonkívül hogy látványos, a fenntartásra, hasznosításra nincs pénz:<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://index.hu/belfold/budapest/2009/04/10/varatlanul_elkeszult_az_egymilliardos_kulturhaz/">index.hu/belfold/budapest/2009/04/10/varatlanul_elkeszult_az_egymilliardos_kulturhaz/</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/10/valsagos_kommunikacio/full_commentlist/1#c5514614
Válasz erre: Válságos kommunikáció
2009-04-11T10:13:49+02:00
2009-04-11T10:13:49+02:00
Transylvanianmixedgrill
http://blog.hu/user/24886
Könyörgöm, magyarázza már nekem el valaki, hogy hogy a kurvaanyjába lesz attól jó mondjuk egy kirúgott gyári mérnöknek, hogy új városközpontok épülnek épül 1800 milliárdból? KI a picsának ad ez munkát az építőipari maffiózokon, és segmunkásokon kívül, akiknek eddig is volt melójuk?
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/10/valsagos_kommunikacio/full_commentlist/1#c5511555
Válasz erre: Válságos kommunikáció
2009-04-10T17:59:48+02:00
2009-04-10T17:59:48+02:00
KomMédia
http://blog.hu/user/248917
Ez mesés reklám, mesés összegekért..
https://eupalyazat.blog.hu/2009/04/10/valsagos_kommunikacio/full_commentlist/1#c5511465
Válasz erre: Válságos kommunikáció
2009-04-10T17:47:03+02:00
2009-04-10T17:47:03+02:00
joka
http://blog.hu/user/256120
Gondolom ez a magyar lakosság legnagyobb problémája így válság idején, hogy mehet a felújított Hévíz-fürdőbe...És milyen jó hogy ezt ilyen szép színes reklámmal közlik, erre is volt pénz...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5269180
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-20T12:50:00+01:00
2009-03-20T12:50:00+01:00
eurOP
http://blog.hu/user/144039
@Meister: az utolsó mondatod visszautasítom. Talán olvass el több posztot először.<br /><br />
+ A köztéren hu**ozókról szólt, nem mindenkiről, aki állampolgári jogát jogállami keretek között gyakorolja a szólás szabadságának megfelelően, azt lehet és kell is. Ez lenne a demokrácia.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5269075
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-20T12:43:53+01:00
2009-03-20T12:43:53+01:00
S.Z.I.
http://blog.hu/user/46333
Bakker, mindenki azon sír, hogy nincs elég mélygarázs, zöld terület. Erre valahol csinálnak és erre is csak picsogni meg sírni tudtok.<br /><br />
Előbb nézzétek meg a terveket ( fenn voltak a neten, gúglizz rá.. ) akkor sírjon a szád. Lesz hol tüntetned és nem csak pisálni de szarni is bemehetsz a felújított épületbe.. persze úgyse fog a csőcselék.<br /><br />
Persze nem kell szeretni a politikusokat, de könyörgöm, csak fikázni meg sírni lehet. Inkább dolgoznátok ahelyett, hogy napközben tüntetni jártok. Ja és mellékesen Magyar ember nem fütyül bele a Magyar hímnuszba sem..
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5268728
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-20T12:24:52+01:00
2009-03-20T12:24:52+01:00
Meister
http://blog.hu/user/26923
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter?fullcommentlist=1#c5267883" class="reply_nick_228861" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5267883 );">@icelpro</a>: Így van. A diktatúrák felelős a nép azért ha demonstrálni merészel.<br />
Egyébként meg a "hugyozásos" témához. Én sokat demonstráltam a téren, hogy az országelkúró "másfélévignemcsináltunksemmit" banda takarodjon el. Egyszer sem pisiltem oda. De akik 24 órában voltak ott, azok nagyrésze sem. S próbáltak minden törvényes úton TOI-TOI WC-t szerezni, és állítani oda (nem, nem a Parlament elé, hanem bárhova a közelbe), de nem engedélyezték. Persze hogy nem, mert így lehet évekig hangoztatni, hogy a tüntetők csőcselékek voltak, akik odahugyoztak.<br />
Kíváncsi lennék, ha az ezt hangoztatóknak a munkahelyük nem biztosítana WC-t, akkor hogyan, s hova oldanák meg a dolgot. Mert hogy egy embernek sincs végtelen befogadóképességű hugyhólyagja, még egy szélsőliberális bértolnoknak sem!
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5267883
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-20T11:39:57+01:00
2009-03-20T11:39:57+01:00
icelpro (törölt)
http://blog.hu/user/228861
Miért a nép takarodjon onnan? Miért nem az országelkúró Gyurcsányék?
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5267711
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-20T11:30:14+01:00
2009-03-20T11:30:14+01:00
CyberPunK
http://blog.hu/user/230227
Egy kis elmélet: <br />
- mondjuk semmi reform, semmi változás nem lesz itt sokáig<br />
- mondjuk az építkezés elkezdődik<br />
- mondjuk ott marad egy raklap építőanyag<br />
- mondjuk pont jön egy állami ünnepség<br />
- mondjuk pont ott lesz pár fizetett faszfej, aki felhergeli a tömeget egy kis építőanyag dobálásra<br />
- mondjuk pont bevonul pár rendőt vízágyukkal, könnygázzal, gumilövedékkel és irgalmtalan tömegverést rendez<br />
- mondjuk fasznak se lesz kedve ezek után kimenni bármiféle megmozdulásra<br />
- mondjuk kurva jó kampányanyag lenne
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5267202
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-20T11:05:19+01:00
2009-03-20T11:05:19+01:00
S. Annyi
http://blog.hu/user/46260
Addig is a kormányt bebetonoznám........ völgyzárógátba.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5267181
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-20T11:03:58+01:00
2009-03-20T11:03:58+01:00
S. Annyi
http://blog.hu/user/46260
Máshogyan tenném fel a kérdést. Lehet-e úgy kormányozni, hogy a kőtörmeléket és a féltéglákat ne kelljen elmozdítani?<br /><br />
Így rendben is lenne.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5265635
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-20T09:21:14+01:00
2009-03-20T09:21:14+01:00
trulll
http://blog.hu/user/234421
remélem, hagynak helyet a kordonoknak is. <br />
vagy inkább azt kellene csinálni, hogy már eleve beépítik a kordonokat a föld alá, és mikor szükség lesz rá, egyszerűen csak felhúznák őket onnan egy gombnyomással
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5264711
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-20T07:37:10+01:00
2009-03-20T07:37:10+01:00
Palyazzunk
http://blog.hu/user/148801
A baj ezzel csak az, hogy gyanítom ez is a "jó" magyaros beruházás lesz, azaz indokolatlanul hosszú és koszos és rengeteg fennakadást okoz, aztán kiderül, hogy tripla annyiba kerül mint eredetileg, aztán nem fizetnek az alvállakozóknak és azok tüntetnek, aztáb kiderül hogy az egész gyenge minőségű vagy ha nem akkor az hogy engedély nélkül épült és a többi és a többi....
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5261809
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-19T19:59:04+01:00
2009-03-19T19:59:04+01:00
KomMédia
http://blog.hu/user/248917
Ez jó, a honatyák autói most a betonplaccon állnak, amiből zöld park és mélygarázs lesz. Következésképpen nehezebb lesz így a képviselők kocsijait leköpködni..
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/19/ujra_muveleti_terulet_lesz_a_kossuth_ter/full_commentlist/1#c5260716
Válasz erre: Újra "műveleti terület" lesz a Kossuth tér
2009-03-19T18:03:37+01:00
2009-03-19T18:03:37+01:00
kom-mentalista
http://blog.hu/user/149012
Akkor innentől a nemzetőrök lesznek a téglaőrök,(kőőrök) vagy állami pénzen alkalmaznak külön stábot erre a célra?
https://eupalyazat.blog.hu/2009/02/24/gop211a_kmop121a_mikro_kis_es_kozepvallalkozasok_technologia_fejlesztese/full_commentlist/1#c5219385
Válasz erre: Már beadható a legnépszerűbb eszközbeszerzési, ún. "automatikus pályázat"
2009-03-16T20:02:04+01:00
2009-03-16T20:02:04+01:00
eurOP
http://blog.hu/user/144039
Igen, ún. automatikus pályázat a mikro- és kisvállalkozások technológiai korszerűsítésére kiírt pályázat. Ez azért automatikus, mert az a vállalkozás, amely megfelel a formai és jogosultsági feltételeknek (amely könnyen ellenőrizhető) az biztos lehet benne, hogy kap támogatást.<br /><br />
A korábbi 20 millió forint helyett idén már 50 millió forintot lehet elnyerni egész egyszerűen. A szubjektív döntési elemeket mellőző pályázaton a beadás után már 3–5 héttel (de kb. 2 hónapon belül biztos) megszületik a döntés.<br /><br />
A sikeres pályázók ráadásul automatikusan (a támogatási szerződés aláírásától számított 15 napon belül) megkapnak a korábbi 25% helyett - 2009-ben már 40 százalék előleget a beruházás megkezdéséhez, hacsak azt nem utasítják vissza..<br /><br />
Az automatikus eszközbeszerzési pályázatok(GOP 2.1.1/A, ill. KMOP 1.2.1/A) innen elérhetőek:<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://www.operativprogram.hu/palyazatok">www.operativprogram.hu/palyazatok</a>
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/10/kinek_jo_a_320_as_euro/full_commentlist/1#c5162789
Válasz erre: Kinek jó a 320-as Euró?
2009-03-11T14:40:19+01:00
2009-03-11T14:40:19+01:00
Poccc
http://blog.hu/user/219957
Egyszer fenn-egyszer lenn. Ilyen az élet körforgása. A válságok teljesen normális dolgok a kapitalista világban és számos pozitív hatásuk is van. A mostani hatására remélhetőleg az emberek elkezdenek takarékoskodni, kevesebb hitelt vesznek fel, biciklivel fognak járni és nem olyan nagy a pazarló fogyasztás. A gyárak is arra lesznek szorítva, hogy ésszerűbben és jobb minőséget termeljenek. És ha a gazdaság átállt az új rendszerre, ismét fellendül és ismét sok munkaerőre lesz szüksége. Aztán majd jön még egy válság....
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/10/kinek_jo_a_320_as_euro/full_commentlist/1#c5158272
Válasz erre: Kinek jó a 320-as Euró?
2009-03-11T09:35:12+01:00
2009-03-11T09:35:12+01:00
Palyazzunk
http://blog.hu/user/148801
Most "épp" csak 300 kb.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/10/kinek_jo_a_320_as_euro/full_commentlist/1#c5158210
Válasz erre: Kinek jó a 320-as Euró?
2009-03-11T09:30:50+01:00
2009-03-11T09:30:50+01:00
Flea
http://blog.hu/user/4109
Még az is lehet hogy a szlovák árú is olcsóbb itt...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/10/kinek_jo_a_320_as_euro/full_commentlist/1#c5156830
Válasz erre: Kinek jó a 320-as Euró?
2009-03-11T00:47:55+01:00
2009-03-11T00:47:55+01:00
Grafter
http://blog.hu/user/227131
Nekem mindegy milyen az euró.<br /><br />
Tesómnak pl. kva jó, euróban kapja Pesten itthon a fizóját. Ja mégse jó, euró alapú lakáshitelt vett fel, upsz, akkor kb. neki is mindegy, ugyanott van..<br /><br />
Sztem nem szégyen, h idáig jutottunk. Itthon azt reklámozzák, h vegyél hazait, na a szlovákok nem vesznek, nekik ezt senki nem mondta, ők a miénket veszik, a magyart!.. Hallgatnak magyar kormányzati erőlködés nélkül is arra, h "magyart" vegyenek, ez nekünk jó, nekik is.<br /><br />
Tényleg a pénz beszél.. Hallgatni erre, arany..
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/10/kinek_jo_a_320_as_euro/full_commentlist/1#c5156741
Válasz erre: Kinek jó a 320-as Euró?
2009-03-11T00:31:01+01:00
2009-03-11T00:31:01+01:00
kom-mentalista
http://blog.hu/user/149012
Elég szégyen, hogy idáig jutottunk, hogy már a szlovákok járnak át hozzánk vásárolni!Na, nekik legalább jó...
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/04/a_budai_var_1/full_commentlist/1#c5086800
Válasz erre: A budai Vár is elesett..
2009-03-04T23:19:31+01:00
2009-03-04T23:19:31+01:00
Actommy
http://blog.hu/user/210795
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/03/04/a_budai_var_1?fullcommentlist=1#c5086270" class="reply_nick_72952" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5086270 );">@pókerandi</a>: te szerencsétlen, az első kerületi polgármester kész csoda hogy tudja működtetni a kerületet és nem is szarul ahhoz képest hogy totális ellenszélben van.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/04/a_budai_var_1/full_commentlist/1#c5086431
Válasz erre: A budai Vár is elesett..
2009-03-04T22:40:43+01:00
2009-03-04T22:40:43+01:00
Palyazzunk
http://blog.hu/user/148801
"A várat felújítani nem kell félnetek jó lesz ha mindnyájan beleegyeztek én nem ellenzem." részlet a pályázati kiírásból... :)
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/04/a_budai_var_1/full_commentlist/1#c5086360
Válasz erre: A budai Vár is elesett..
2009-03-04T22:31:31+01:00
2009-03-04T22:31:31+01:00
Őrnagy Őrnagy
http://blog.hu/user/19446
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/03/04/a_budai_var_1?fullcommentlist=1#c5086270" class="reply_nick_72952" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5086270 );">@pókerandi</a>: <br /><br />
Sokba van az a felújítás arrafelé, főleg ha nem is a kerület tulajdona az adott épület.Halászbástya: Nagyon helyesen megakadályozzák, hogy a sok proli, meg hajléktalan zavarja a pénzes turistákat. Több helyen kéne pénzt szedni + lezárni éjszakára.<br /><br /><a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/03/04/a_budai_var_1?fullcommentlist=1#c5085508" class="reply_nick_41436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5085508 );">@smartdrive</a>: <br />
1686-ban se mi lőttük, meg 1944 telén se.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/04/a_budai_var_1/full_commentlist/1#c5086356
Válasz erre: A budai Vár is elesett..
2009-03-04T22:31:17+01:00
2009-03-04T22:31:17+01:00
Meszaros
http://blog.hu/user/183532
<a href="http://eupalyazat.blog.hu/2009/03/04/a_budai_var_1?fullcommentlist=1#c5086270" class="reply_nick_72952" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5086270 );">@pókerandi</a>: <br />
A hétvégén voltam a halászbástyán. Nem kell fizetni - egy büdös buznyákot sem. Inkább azon kéne elgondolkodni, hogy valamit lerombolni egy pillanat műve (ajánlom az agresszív MTV zúzóknak), de ne feledd, a várat a II.VH óta képtelenek felújítani.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/04/a_budai_var_1/full_commentlist/1#c5086270
Válasz erre: A budai Vár is elesett..
2009-03-04T22:22:19+01:00
2009-03-04T22:22:19+01:00
attila88787
http://blog.hu/user/72952
Az első kerület jelen pillanatban Magyarország szégyene! Komolyan, hogy nem süllyed el az a mocskos I. kerületi fideszes patkány polgármester, amikor pénzt kérnek azért hogy valaki felmehessen a halászbástyára?! Ez felháborító! Olyan mintha olaszországban azért szednének pénzt, hogy valaki láthassa a tengert... <br />
Nemcsodálom, hogy a budai vár felujátását se tudta megoldani, az az ember egy tudattlan féreg! Csakis a párt a legfontosabb számára, egyáltalán nem foglalkozik a kerület lakosaival se az épületekkel.
https://eupalyazat.blog.hu/2009/03/04/a_budai_var_1/full_commentlist/1#c5086265
Válasz erre: A budai Vár is elesett..
2009-03-04T22:21:54+01:00
2009-03-04T22:21:54+01:00
Meszaros
http://blog.hu/user/183532
Sajnálom, hogy megesszük ez a pénzt is.