HTML

EUpályázat

Fejlesztéspolitikai bejegyzések uniós pályázatokról, érdekes projektekről.

Operatív Program

Operatív Program - Projekt kommunikáció

EU pályázati hírek

Friss topikok

Fejlesztési hírek

Nincs megjeleníthető elem

Külpiaci aktivitását erősítette a Pilis 91 Kft.

2015.01.16. 17:12 eurOP

pilis_91.jpgAz Új Széchenyi Terv „Mikro-, Kis-, és Középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása” elnevezésű pályázati kiírásán 19,5 millió forintot meghaladó uniós támogatást nyert el a PILIS 91 Kft. A vállalkozás a 39 millió forintot meghaladó összköltségű projekt során nemzetközi versenyképességét növelte az EU-n belüli és a kínai piacra lépés érdekében.

A Pilis 91 Termelői, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a Budapesttől 40 km-re fekvő festői szépségű kis településen, Piliscséven folytatja működését, elsősorban szeszesitalok gyártása és palackozása körében. Széles, minden igényt kielégítő termékkörük, a mai fogyasztási szokásokhoz igazodva került kialakításra. A cég jelenleg 50 főt foglalkoztat és jelentős piaci részesedést tudhat magáénak.

Saját termékeik gyártása mellett bérpalackozással, illetve a szeszes italokon kívül egyéb élelmiszer termékek, ásványvizek, üdítők, energiaitalok, kávék belföldi és külföldi forgalmazásával egyaránt foglalkoznak.

A projekt célja a Társaság nemzetközi versenyképességének növelése, kínai és az Európai Unión belüli piaci terjeszkedésének megalapozása volt. E cél elérése érdekében a projekt keretében elkészült a Pilis 91 Kft. átfogó marketing stratégiája, mely hasznos információkkal segítette a Társaság külpiacra jutását. Továbbá kijelölésre került egy marketing munkatárs, aki a vonatkozó marketing tevékenységet végezte, illetve koordinálta.

A piacra jutás elősegítése érdekében olyan marketing anyagok készültek (arculat- és csomagolástervezés, termék- és cégismertető kiadvány, kóstoltató és mintacsomag, 2 db szakmai kiállításon való megjelenés, 2 db reklámfilm, online kampány), melyek nagymértékben segítik az új ügyfelek megszerzését, a külpiaci pozíció erősítése és az árbevétel növelése érdekében.

Az Új Széchenyi Terv GOP-3.3.3-12 „Mikro-, Kis-, és Középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása” elnevezésű pályázati kiírásán 19 580 050 forintos támogatást elnyert, 39 160 100 forint összköltségvetésű fejlesztés 2013. június 1-én indult és 2014. április 30-án zárult.

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing EU Kína külpiac Pilis 91 Kft Piliscsév

A bejegyzés trackback címe:

https://eupalyazat.blog.hu/api/trackback/id/tr877080099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása